poniedziałek, lipca 23, 2012

Urodzinowo wakacyjne rozdanie

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, lipca 23, 2012
Tak jak obiecałam dziś zapraszam Was na urodzinowo wakacyjne rozdanie. 
Będzie ono trwało przez miesiąc tj. od dziś 23.07 do 23.08 2012 roku.

Nagrodą w rozdaniu będzie niespodzianka!

źródło:  http://www.paper-designs.pl

Oto zasady:

1.Wystarczy być obserwatorem mojego bloga (jest to warunek konieczny!)
2.Należy dokończyć zdanie: Chodź pomaluj mój świat...  (mogą być to luźne skojarzenia, Wasz wiersz, piosenka- panuje pełna dowolność :)) (warunek konieczny!)
3.Będzie mi miło, jeśli polubicie mój fanpage na Facebooku : klik!

Najbardziej kreatywna odpowiedź wygrywa!

Zgłaszać można się pod notką konkursową na moim blogu według podanego schematu:

Obserwuję jako:
Mail:
Chodź pomaluj mój świat... 


Powodzenia dziewczyny! Wyniki ogłoszę 24.08

11 komentarze:

Kolorowy Pieprz on 23 lipca 2012 11:29 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kolorowy Pieprz on 23 lipca 2012 11:30 pisze...

Hihi zglaszam się, obserwuję: Kolorowy Pieprz, mam w blogrollu, face Booka niestety nie mam:)
mail: kolorowypieprz@gazeta.pl

Chodź pomaluj mój świat- dodaj mi wzrostu, odejmij lat,
spraw żeby włosy nie wypadały, brzuch nie obwisał, piersi trzymały...
opalenizna trwała dwa lata, a obok spała przecudna klata!
Niech moje włosy będą kręcone a Eric z True Blood niech ma mnie za żonę:P

hahahaha

Zielone Serduszko on 23 lipca 2012 21:58 pisze...

Pomyślę ;)

Unknown on 29 lipca 2012 12:21 pisze...

Obserwuję jako: yehitta
mail: yehitta@gmail.com
Chodź pomaluj mój świat kolorem blue. Nie pytaj dlaczego, to nie wprowadzi nic nowego. Światowe trendy w kolorze blue - marzenie moje od stóp do głów.

Rodzynka1989 on 1 sierpnia 2012 20:57 pisze...

Obserwuję jako: Rodzynka1989
Mail: asiapop@vp.pl
Fb- Joanna P.

Chodź pomaluj mój świat... Ale nie plakatówkami.
Pomaluj go trwałą farbą, lub wyklej fototapetami.
Wypełnij mój świat aż po same brzegi.
Niech będzie tam słońce i od słońca piegi.
Niech będzie pachniało polnymi kwiatami,
Niech zajączki kicają tam sobie łąkami.
Niech mój świat będzie światem idealnym,
A jednocześnie niech pozostanie światem realnym.
Odmień, pomaluj mój świat cały!
Niech nie będzie brudny i zuchwały!
Niech ludzie wyłączą agresję i swady!
Niech nie królują łapówki i układy!
Chodź pomaluj mój świat... Wesołymi kolorami.
Żeby ludzie przestali być chamami i gburami...

Owidia on 7 sierpnia 2012 18:48 pisze...

Obserwuję jako Owidia
mail: carinne666@o2.pl

Chodź pomaluj mój świat
i zostań przy mnie na zawsze.
Pocałuj w czoło i otocz ramionami.
Odmień mój świat,
aby był piękny jak wiosenne kwiaty,
jak letni ciepły deszcz,
jak szmer jesiennych liści,
jak cisza płatków śniegu.
Pokochaj mnie całą z tysiącem moich wad,
drażliwością i otępieniem
melancholią i pasją życia
euforią i rozpaczą.
Pokochaj mnie tak jak ja ciebie
I chodź pomalować mój świat…

Wiersz jak wynurzenia zabujanej nastolatki xD
Mogę umieścić na blogu informację o Twoim rozdaniu?
Pozdrawiam, Owidia :)

Rincewind99 on 7 sierpnia 2012 21:51 pisze...

Obserwuję jako: Rincewind99
Mail: rincewind99982gmail.com

Chodź pomaluj mój świat
i nie ważne nawet jaki to będzie kolor
bo z Tobą nigdy nie wyblaknie... :)

(Romanse ostatnio czytam... stąd taki patos mi się pojawił... ;D)

Magda on 11 sierpnia 2012 16:26 pisze...

chodź pomaluj mój świat -
na wszystkie kolory tęczy.
chodź pomaluj mój świat -
niech będzie niczym najpiękniejszy kwiat!

anikowa101 on 14 sierpnia 2012 09:32 pisze...

Obserwuję jako anikowa101 ;)
Mail: anikowa101@gmail.com


Chodź pomaluj mój świat, a dokładnie chodzpomalujmojswiat to nick dziewczyny, która prowadzi fantastycznego bloga. Wiele tu rad, wiele opisów produktów, z którymi jeszcze nie miałam styczności. Wchodzę na niego i szperam po Twojej szufladzie z kosmetykami. Maseczka z Perfecty, żel z Nivea to dzięki Twojej "szufladzie" znalazły się u mnie :) A w poniedziałek powtarzam sobie: byle do weekendu! i czekam na nowe porady :) Od jakiegoś czasu "Chodź pomaluj mój świat" nie kojarzy mi się z piosenką tylko z blogerką! :)

Pozdrawiam!

RainyOne on 23 sierpnia 2012 21:32 pisze...

Obserwuję jako:RainyOne
Mail: myveryownrainyrain@gmail.com

Chodź pomaluj mój świat...
mimo, że czasem wypełniasz go szarością
wiem, że chcesz by zawsze był w wesołych barwach
bym była szczęśliwa, niczym się nie martwiła
wiem, że tego bardzo chcesz.
Więc chodź, podejdź bliżej i pomaluj...

Lady In Purplee on 23 sierpnia 2012 22:23 pisze...

Obserwuję jako Lady in Purplee
mail: ladyinpurplee@gmail.com

Chodź pomaluj mój świat na tysiąc barw,
aby każda aby cudowna i błyszcząca niczym gwiazdy,
a każda gwiazda oznaczała szczęście, szczęście,
które chce komuś dać, komuś specjalnemu
temu wyjątkowemu, kto pomalował mój świat :)

świetny pomysł na rozdanie, bo nawet jak się nie wygra to jest radocha ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos