poniedziałek, marca 05, 2012

DERMIKA nocne życie ekspresowa maseczka bankietowa.

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, marca 05, 2012
Maseczkę tą kazała kupić mi koleżanka, kiedy to była wizażystką mojej siostry. O.wybierała się  na bal i to właśnie ten produkt miał odpowiadać za utrzymanie się makijażu całą noc :)
Cóż ja mogę o niej powiedzieć, naprawdę jest genialna!

źródło: lavenda.com.pl


"Maseczka ekspresowo liftingująca do każdego typu cery. Błyskawicznie napina i wygładza skórę, odmładzając i odświeżając wygląd twarzy. Usuwa objawy zmęczenia i poprawia trwałość makijażu. Idealna do cery dojrzałej jako SOS przed wyjściem."

Maska działa jak baza pod makijaż: wygładza, napina. Make up idealnie, bez żadnego uszczerbku utrzymuje się przez całą noc.
Posiada drobinki , które jednak po nałożeniu makijażu ładnie rozświetlają całość.

JAK STOSOWAĆ?

Należy nałożyć ją po użyciu kremu pielęgnacyjnego  (najlepiej odczekać ok 30min by się dobrze wchłonął, inaczej może się rolować z maską...) , następne nałożyć "Nocne życie:)" na 5-10 min, tak by się wchłonęła.Pozostałości usunąć za pomocą chusteczki higienicznej.


podsumowując:

PLUSY:
-zachowuje się jak baza pod makijaż
-napina, wygładza skórę twarzy
-drobinki delikatnie rozświetlają nasz make up

MINUSY:
-czytałam opinię, że może podrażniać

Jeśli jeszcze nie próbowałyście, polecam na wielkie wyjścia :)

Kosztuje w Super Pharm ok 5zł za 10ml (2*5ml). Mi udało się ją kupić ostatnio z kartą LifeStyle za 3,49.

10 komentarze:

BrightBlonde on 5 marca 2012 12:10 pisze...

fakt, jest świetna

Dagusia on 5 marca 2012 12:22 pisze...

ooo muszę kupić :)

Monika / Triki Moniki on 5 marca 2012 14:31 pisze...

Chciałabym zaprosić Cię do udziału w konkursie, w którym rozlosuję aż 5 markowych szczotek do modelowania włosów. ;)
http://monalisamakeup.blogspot.com/2012/03/rozpoczynamy-wielki-konkurs.html

Paubia on 5 marca 2012 17:13 pisze...

Kiedyś ją miałam i nawet dobrze wspominam.

katarina555 on 5 marca 2012 17:54 pisze...

Nie używałam, ale z czasem będę potrzebować takiego cudeńka.

Anonimowy pisze...

Pierwszy raz ją widzę na oczy:)

PureMorning on 6 marca 2012 20:47 pisze...

Lubie maseczki z Dermiki. Tej jeszcze nie próbowałam.

sauria80world on 6 marca 2012 21:53 pisze...

uwielbiam lawende, a z tą maseczką się jeszcze nie spotkałam :O

maxcom on 12 marca 2012 20:45 pisze...

bardzo kusza mnie Alterry ale nie mogę się zdecydować na jedną:)

Co do tego suplementy to dużo osób go poleca i aż 2 cm?!?1 strasznie dużo jak na miesiac rośnięcia

Unknown on 14 października 2013 12:53 pisze...

maseczki Dermika są bardzo dobre :) polecam alergikom
a parę dni przed wielkim wyjściem (albo noc jak ktoś zapomniał) polecam maseczkę :D robi cuda ze skórą - wygładza, nawilża, odzywia, uelastycznia i 'upromiennia' xD i nie zapycha nawet mojej mieszanej skóry. nie podrażnia i nie trzeba jej zmywać. można nią posmarować też okolice oczu i usta! jest tania. saszetka za 3 zl wystarcza na 2,3 użycia.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos