środa, lutego 08, 2012

BeBeauty peeling do stóp. Recenzja.

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, lutego 08, 2012
Przyznam się szczerze, że jakiś czas temu (to było chyba w lecie) produkt ten bardzo często gościł na Waszych blogach z pozytywnymi recenzjami. Tak się jednak ułożyło, że nie kupiłam go w tamtym czasie. Do koszyka powędrował przy ostatnich zakupach.

Nie mam większych problemów ze stopami, zwłaszcza, że jest teraz zima, więc nie są one narażone na wysokie temperatury, niewygodne buty i odciski.
Zdecydowałam się na peeling, ponieważ doskonale wiem, że musimy o nie dbać przez cały rok, by z pierwszymi, ciepłymi dniami nie wstydzić się odkryć stóp :)

Kilka słów od producenta:
"Wygładzający peeling do stóp o kremowej konsystencji i zapachu owoców cytrusowych skutecznie regeneruje i odżywia szorstką, suchą i popękaną skórę stóp,. Zawarty w peelingu naturalny pumeks złuszcza zrogowaciały , twardy naskórek przygotowując stopy do przyjęcia pozostałych preparatów z linii BeBeauty Foot Expertiv"

ZAPACH: bardzo przyjemny, faktycznie cytrusowy: wyczuwam pomarańcze (choć jest to zapach chemiczny)

KONSYSTENCJA: dość gęsty, spore drobiny peelingujące

SKŁAD przez DZIAŁANIE:
-naturalny pumeks: posiada silne właściwości ścierające, usuwa stwardniałą i szorstką skórę stóp

-witamina A i E: regenerująca, odżywiająca i zapobiegająca rogowaceniu skóry

-masło shea: przywraca elastyczność, nawilża

-allantoina VC:  nawilża, regeneruje procesy złuszczania naskórka, łagodzi podrażnienia

-wosk pszczeli, gliceryna: dziiałają natłuszczającoi ochronnie, zmiękczają i nawilżają

Moja opinia: naprawdę dobry produkt za niewielka cenę! świetnie ściera i wygładza skórę stóp, są miękkie i zrgenerowane. Już po pierwszym użyciu poczułam znaczną różnicę.
Zdecydowanie polecam, jeśli któraś z Was jeszcze go nie miała :)



Kosztuje tylko 2,49 !!!

Miałyście? Lubicie? Jakie inne specyfiki stosujecie do stóp? :)

10 komentarze:

babskimokiemprzykawie on 8 lutego 2012 09:57 pisze...

Skoro taki dobry to chyba mu się bliżej przyjrzę :)

Dusiołek on 8 lutego 2012 10:50 pisze...

Nie miałam go, ale jeśli pachnie pomarańczami to jest już mój. :) Akurat kończy się mój peeling so stóp.

Unknown on 8 lutego 2012 11:30 pisze...

w lecie mam zawsze straszne problemy ze stopami tudzież najbardziej pietami i zawsze szukam porzadnych ksoemtykow ten ciekawie brzmi :)

melisha on 8 lutego 2012 12:55 pisze...

Uwielbiam go :) Jest cudowny.

Anonimowy pisze...

Wow nie wiedziałam, że jest taki taniutki i że ma taki ciekawy skład. Lece go kupić;D hehe;*

Em on 8 lutego 2012 15:09 pisze...

Muszę wypróbować, cena bardzo zachęca :)

Anonimowy pisze...

Jak wykończę mój straszny balsam który przeznaczyłam na stopy to wypróbuję ten zwłaszcza za tą cenę:))

Meraja on 8 lutego 2012 17:11 pisze...

już któryś raz o nim czytam a jeszcze nie miałam okazji być od tego czasu w biedronce :) jak będę to kupię :)

Paubia on 8 lutego 2012 17:17 pisze...

za 2,49 a takie działanie, wypróbuję!

PureMorning on 9 lutego 2012 08:43 pisze...

Z kosmetyków BeBeauty lubię tylko sól do kapieli.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos