czwartek, stycznia 05, 2012

Zmywacz do paznokci też można polubić. Czyli Sensique o zapachu truskawki.

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, stycznia 05, 2012
Ze wględu na to, że jeszcze całkiem niedawno stan moich paznokci się bardzo pogorszył, na szczęście jest już ok, postanowiłam również oprócz suplementów i innych specyfików rzadziej malować paznokcie.
Teraz robię to raz, maksymalnie dwa w tygodniu.
Zrezygnowałam również ze zmywaczy z acetonem, a przede wszystkim z tego z Biedronki, bo to również on przyczynił się do moich problemów z paznokciami.

Dzisiaj chciałam przedstawić Wam zmywacz Sensiqe o zapachu truskawki. Jest obecnie moim faworytem ponieważ:
-nie wyszusza paznokci, ani skórek
-nie zawiera acetonu
-jest wzbogacony wyciągiem z aloesu oraz prowitaminą B5
-dość dobrze i szybko zmywa paznokcie (nie wiem jak będzie wyglądała sprawa z ciemnymi lakierami, oraz tymi z brokatem, gdyż takich obecnie nie używam)
-chwilę po zmyciu lakieru paznokcie pachną , nie jest to wiadomo zapach świeżych truskawek, a raczej chemiczny ich odpowiednik, ale mino tego o wiele bardziej wolę zapach tego zmywacza, niż każdego innego

Nie orientuję się dokładnie ile kosztuje, ale wydaje mi się, że w okolicach 2-3zł za małe opakowanie.Czy u Was też dziś jest tak brzydka pogoda? Kiedy się obudziłam zaczęło padać i wiać... A wczoraj przed południem, było jeszcze tak słonecznie.

4 komentarze:

zoila on 5 stycznia 2012 11:28 pisze...

Ja coś nie mogę się polubić ze zmywaczami Sensique

Anonimowy pisze...

Miałam kiedyś dawno temu ale nie pamiętam jak mi się sprawował:D

sauria80world on 5 stycznia 2012 13:06 pisze...

musi cudownie pachnieć! ;p

Unknown on 5 stycznia 2012 21:06 pisze...

ja miałam już winogronowy i kiwi ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos