wtorek, grudnia 27, 2011

Ziaja po raz enty... Szampon lawendowy do włosów przetłuszczających się

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, grudnia 27, 2011
Jak już zdążyłam zauważyć, moje włosy bardzo szybko przyzwyczajają się do szamponu i po jakimś czasie, nie wyglądają już tak fajnie jak na początku stosowania. Kiedy przebrnęłam przez wszystkie możliwe wersje szamponu z serii Joanna Naturia, postanowiłam kupić coś innego. Padło na Ziaję, słyszałam wiele pozytywnych opinii o tych szamponach (mowa o tych dużych 500ml z wyciagami z ziół i kwiatów). Padło na lawendę do włosów przetłuszczających się. Bo niestety takie włosy mam i chciałabym chociaż trochę przedłuzać ich świeżość (panują różne przekonania co do tego, czy codziennie mycie włosów jest zdrowe i czy tak się powinno, z drugiej jednak strony co zrobić kiedy na następny dzień po myciu przypominają zlepione strąki?)



Ziaja lawendowa znajduje się w 500ml butli, którą można kupić w każdym Rossmannie za 6,99. Pachnie ładnie nie za intensywnie. Oczyszcza włosy na 5! (myję włosy 2 razy, korzystam z tej metody: za pierwszym razem spłukuję tylko zanieczyszczenia z włosów, nie wmasowując szamponu we włosy, za drugim jest to już normalne mycie). Całkiem ok się rozczesują, nie są jakieś przyklapnięte, nawet na 2 dzień są w takim stanie, że spokojnie mogę wyjść z domu. Cieszę się, że przedłuża świeżość moich włosów, mam nadzieję, że tylko za szybko się do niego nie przyzwyczaja (bo jednak 500ml butla starcza na długo :)).

 Chętnie dowiem się jakiś szamponów używacie, żeby przedłużyć świeżość włosów? :) Miłego dnia dziewczyny!

5 komentarze:

Taml on 27 grudnia 2011 10:14 pisze...

Przydałby mi się ;) Chyba muszę go kupić;)

Let's Talk Beauty on 27 grudnia 2011 10:28 pisze...

używałam, był całkiem spoko ;)

ka wielbię szampony z Barwy, zwłaszcza pokrzywowy i tatarako-chmielowy :)

zoila on 27 grudnia 2011 14:11 pisze...

Nie używałam, ale boję się że mnie przesuszy

Unknown on 27 grudnia 2011 16:00 pisze...

uwielbiam te szampony ziajkowe! :D przetestowałam już figowy do włosów normalnych i teraz słonecznikowych do farbowanych :) co do szamponów stricte do przetłuszczających się to niestety nic nie polecę:(

Dorota on 29 grudnia 2011 17:37 pisze...

Lubie te szampony z Ziaji, ale ostatnio używam Joanny Naturia i też są super!

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos