czwartek, grudnia 08, 2011

Big&Beautiful BOOM

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, grudnia 08, 2011
Moje rzęsy są dość krótkie, za dużo też ich nie mam.
Z tuszami do rzęs, jest tak, że nie znalazłam jeszcze ideału. Wiele pochlebnych opinii słyszałam ostatnio o mascarze Boom od Astora, dlatego namówiłam mamę i tak znalazła się na półce w łazience.

Faktycznie pogrubia rzęsy, mam wrażenie, że jakby mam ich więcej. Oczywiście nie jest to wielkie Booom ani Wow, ale efekt jest widoczny.
Dobrze się nakłada i nie obsypuje.
Mam tylko problem z podkręceniem rzęs, albo tego nie potrafię, albo ta mascara zupełnie się do tego nie nadaje.
Albo to wina moich rzęs...

Reasumując całkiem ok. Ostatnio była w promocji w SP za ok 23zł.
Dziewczyny! A jaki tusz mi polecacie? (do krótkich i dość rzadkich rzęs)

5 komentarze:

Unknown on 8 grudnia 2011 15:41 pisze...

ja sama szukam czegoś ciekawego to trudno mi coś polecić :( a poza tym mam dość gęste rzęsy i ja szukam głównie podkręcenia i wydłużenia :)

Może coś z Maybelline:) A ten tusz boom ma super szczotę:)

zoila on 8 grudnia 2011 15:57 pisze...

Kusisz, podoba mi się szczotka

Let's Talk Beauty on 8 grudnia 2011 18:08 pisze...

jest genialny :D zdecydowanie najlepszy kocham kocham kocham <3

KOSMETASIA on 8 grudnia 2011 19:23 pisze...

jak dla mnie jest beznadziejny, w ogole nie pogrubia, jedynie troche wydluza

Kasieńka ;) on 3 stycznia 2012 19:57 pisze...

Dostałam ten tusz na Gwiazdkę i niestety okazał się kompletną klapą. Nie wydłuża, nie podkręca, pogrubia bardzo delikatnie. Po użyciu tej mascary moje rzęsy wyglądają prawie tak samo jak bez ich malowania - są jedynie ciemniejsze. Według mnie najlepsze są tusze z Maybelline - polecam! :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos