niedziela, listopada 27, 2011

Wyciąg ze skrzypu+drożdże+witaminy

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, listopada 27, 2011
Jak pewnie pamietacie, dość długi czas borykałam się z łamliwymi, rozdwajającymi się paznokciami i wypadającymi ( w dużych ilościach) włosami.
Ponad miesiąc temu kupiłam sobie więc skrzyp na włosy, paznokcie i skórę. Był wtedy w promocji w Super Pharm i wraz z kartą Lifestyle zapłaciłam za niego ok 19zł (opakowanie 100tabletek).
Producent zalecał przez pierwsze 30 dni brać po 2 tabletki, a następnie po jednej.
Różnicę zauważyłam po ok miesiącu. Przede wszystkim paznokcie: stały się mocne i zdrowe, nie rozdwajają się. Wyglądają zdrowo i naturalnie. Postanowiłam więc je zapuszczać i jak na mnie, są w tej chwili dość długie. Idealnie prezentują się z francuskim manicure.
Jeśli mowa o włosach to z pewnością wypada ich mniej. Wiadomo normalnie tracimy ok 100 włosów dziennie, więc jeśli podczas mycia włosów, kilka zostanie w wannie, to nic strasznego.
Co do działania na skórę, raczej nie zauważyłam żadnych rezultatów, ale ja nie borykam się z problemami wyprysków, mam tylko problem z kolorytem i przebarwieniami. A na to wiadomo takie tabletki nie pomogą.
Więc jeśli którąś z Was w ten jesienny okres, dopadł problem zniszczonych, łamliwych paznokci i wypadających włosów, mogę polecić ten suplement. Ja jestem z niego bardzo zadowolona i z pewnością zakupię następne opakowanie :)

A według Was który specyfik tego typu dobrze sprawdza się na włosy, skórę i paznokcie?

4 komentarze:

Let's Talk Beauty on 27 listopada 2011 11:26 pisze...

wcinałam go dawno dawno temu, w zasadzie tak dawno, że mogę powiedzieć, że "mama mi kazała" :D

anikowa101 on 27 listopada 2011 13:51 pisze...

Ja też go kiedyś wcinałam. Działanie miał niezłe. Do końca mi zapach nie odpowiadał po otwarciu pojemniczka... Aż mnie odpychało.
Jakiś czas temu używałam Belissy takiej różowej. Była O.K.

M. on 27 listopada 2011 16:03 pisze...

Ja uważam, że najlepszy jest Vitapil. Ma bardzo dobry skład i dużo dawki. Kosztuje ok. 25 zł i starcza na 2 miesiące :D

Karolina on 28 listopada 2011 19:02 pisze...

U mnie najlepiej sprawdza się Silica :) W szczególności jeżeli chodzi o włosy.

Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :) http://vedettep.blogspot.com/2011/11/konkurs.html

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos