poniedziałek, października 24, 2011

Essence Forget it! przydatna trójeczka korektorów

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, października 24, 2011
Dzisiaj słów kilka o kolejnym moim ulubionym produkcie Essence. Jest to mini paletka korektorów : beżowy- do zakrycia niedoskonałości, zielony- na zaczerwienienia i różowy na cienie pod oczyma.
Wszystkie sprawdzają się na 5! najbardziej lubię chyba ten różowy gdyż po kilku godzinach snu (tak jak np dzisiaj, wczoraj bylam w pracy ponad 12 godzin) po zmęczeniu nie ma śladu :)
Korektory dobrze stapiają się z cerą i współpracują z podkładem. Co do trwałości nie jest może rewelacyjna, ale uważam, że za taką cenę przyzwoita. Poza tym bardzo podoba mi się fakt, iż w jednym opakowaniu mamy od razu 3 różne korektory.
Jedyny minus to dość słabo wykonane opakowanie, którego wieczko pękło mi po kilku dniach użytkowania. Zdjęcia swojego produktu nie mam co pokazywać, gdyż rozpadło się na 2 części, poza tym niewiele już w nim zostało.
Wklejam zdjęcie poglądowe
Cena jak dobrze pamiętam 10,99
Używałyście tych korektorów? Ciekawa jestem jakie Waszego zdania na ich temat.

Wczoraj dostałam w prezencie 3 mini masełka z bootsa: czekoladowe, migdałowe, orzech brazylijski. Dziś zaczynam testowanie i nie mogę się już doczekać. Pachną obłędnie :)

4 komentarze:

zoila on 24 października 2011 15:57 pisze...

O, muszę wypróbować tę paletkę :). Tylko tak średnio lubię ciapanie palcem.

Unknown on 24 października 2011 18:06 pisze...

ajaj na szablonie moj jeden z drozszych kosmetykow high brow *.*

M. on 24 października 2011 18:19 pisze...

Ja tego korektora nie lubię. Strasznie zapychał mi pory i do tego stopień krycia też jest raczej średni :D

Karolina on 24 października 2011 20:23 pisze...

Kiedyś na niego patrzyłam w naturze, ale ten beż jest strasznie ciemny

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos