czwartek, września 15, 2011

Lakier MIYO no 20

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, września 15, 2011
Kiedy na blogach pojawiły się recenzje produktów MIYO zapragnęłam ich wypróbować. Jednakże byłam pewna iż w moim mieście (Wrocław) ciężko będzie dostać te kosmetyki. Aż tu nagle całkiem przypadkiem odkryłam, że cała szafa jest dostępna w drogerii na rynku :) (dla dziewczyn z Wrocławia, ta drogeria jest w domu handlowym Feniks, na poziome 0).
Chwilę przy niej stałam, zastanawiając się co wybrać. Padło na lakier No 20 SHOWGIRL, który idealnie pasował do mojej weselnej kreacji.
I cóż ja mogę o nim powiedzieć: kolor jest świetny, nasycony, piękny ciemny róż. Z aplikacją nie ma problemu, pędzelek jest standardowy. Największe zastrzeżenia mam do trwałości, bo jak porównam go sobie z Maybelline recenzowanym wczoraj, to wypada kiepsko... Na drugi dzień zaczął już odpryskiwać a ścierać w dniu nałożenia... Oczywiście nałożyłam pod niego odżywkę, tak jak w przypadku MNY.

Nie zrażam się jednak do MIYO i kiedy tylko nastąpi przypływ gotówki ( a w tym miesiącu jest jakoś wyjątkowo ciężko) z chęcią wypróbuję coś jeszcze z szafy MIYO.
Lakiery są w cenie 4,99 za 8ml produktu.


5 komentarze:

martynkaczarna on 15 września 2011 09:40 pisze...

lakieru do paznokci z tej formy nie miałam jeszcze :)

Paula | one little smile on 15 września 2011 11:43 pisze...

bardzo fajny kolor :)

Karolina on 15 września 2011 11:59 pisze...

Kolor świetny :) i podoba mi się sama buteleczka

Anonimowy pisze...

fajne, tanie lakiery, jak dla mnie świetna sprawa.

Taml on 15 września 2011 15:37 pisze...

Ja nigdzie nie mogę ich znaleźć :(

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos