piątek, września 30, 2011

Działanie przez masowanie.

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, września 30, 2011
Dziś na świeczniku oliwka Ziaja. Z tego co się orientuję jest to nowa seria, w której skład wchodzą oliwki do masażu w płynie oraz oliwki w żelu.
Tak przedstawiają się wyżej wymienione produkty:
Mamy tu oliwkę relaksującą, antycellulitową, rozgrzewającą, ujędrniającą i witaminową.
Ja posiadam tę ostatnią- witaminową. Oliwka brała udział we Wrocławskim Maratonie (tj używali jej fizjoterapeuci  w obstawie medycznej (w tym mój chłopak:)) dlatego trafiła do moich rąk.
Na opakowaniu możemy wyczytać, że jest polecana również w gabinetach kosmetycznych, fizjoterapeutycznych i salonach SPA. Czyli można by wywnioskować, że jest to produkt profesjonalny.
A teraz o samej oliwce: nie do końca przepadam za tego typu produktami, bo zawsze wydawało mi się, że są strasznie tłuste, długo się wchłaniają i jeszcze brudzą ubrania.
A Ziaja taka nie jest, dobrze się wchłania, nie brudzi (tu wielki plus!) ma przyjemny, relaksujący zapach i bardzo dobre, wygodne opakowanie z pompką.
Design opakowania jest prosty, ale takie własnie lubię :)
A najlepsze co może być to ta oliwka i masaż zrobiony przez ukochaną osobę. Serdecznie polecam! :)


Dziś dzień chłopaka, dziewczyny! jakie prezenty przygotowałyście dla swoich połówek? :)
Czy Wy też macie problem z dodaniem komentarza? ja próbuję i wszystko mi znika :(

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

ooo Kochana dziękuję serdecznie za przypomnienie:) o dniu chłopaka, kurcze zapomnialam o tym;d Ja dam mojemu batonika i całą siebie:D hehehehe

Karolina on 30 września 2011 16:54 pisze...

Jeszcze ich nie widziałam w sklepach, ale kurde... Skusiłaś mnie ;P

Ja zamawiam prenumeratę jednej gazety mojemu mężczyźnie :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos