niedziela, sierpnia 21, 2011

Włosy i paznokcie

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, sierpnia 21, 2011
Chciałam podzielić się z Wami pierwszymi wrażeniami po użyciu maski Biovax. Nie ukrywam, że wiążę z nią duże nadzieje :)
Nałożyłam na umyte włosy, założyłam czepek i odczekałam zalecane 20 minut.
Wiem, że jedna aplikacja to tak naprawdę nic, dopiero przy dłuższym używaniu będzie widać rezultaty, ale już jakieś wnioski się u mnie pojawiły.
Włosy są miękkie i lśniące, aa i bardzo apetycznie pachną :) Nie wiem tylko czy nie nakładam zbyt dużo odżywki, bo mam wrażenie, że są trochę oklapnięte i obciążone. Dlatego jutro nałożę mniejszą ilość i zobaczę jak będzie tym razem.

Co do paznokci dzisiaj jest 9 dzień od kiedy stosuję olej rycynowy i odżywkę. Odżywka to Eveline Cosmetics 8w1 total action. Nakłada się ją 4 dni pod rząd a potem zmywa i powtarza do skutku. Ja już widzę różnicę. Paznokcie wyglądają na bardziej zdrowe, nie widać żeby się łamały i powoli odbarwienia znikają.
Tutaj pytanie do Was: jaki czas powinnam stosować tą kurację na paznokcie? Miesiąc, dwa?


A i jeszcze jedno: znalazłam w łazience ostatnio podkład matujący kryjący AA. Jest to Make Up do cery tłustej i mieszanej. Do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Numer 1 kość słoniowa. Użyłam go dosłownie raz, jest ważny do 03.2013 może któraś z Was jest chętna by go przygarnąć?;]

Jutro wyjeżdzam na 3 dni, odpocząć i zrelaksować się. Jeśli rano znajdę jeszcze chwilę postaram dodać notkę o kolekcji moich lakierów. A tymczasem udanej niedzieli :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos