niedziela, sierpnia 14, 2011

Maska kojąca Ziaja skóra wrażliwa

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, sierpnia 14, 2011
Po odkryciu maski regenerującej z tej serii, którą wręcz uwielbiam postanowiłam zakupuć jeszcze jakąś z Ziai. Padło na maskę kojącą z różową glinką.
Oczywiście znów zapomniałam zrobić jej zdjęcią przezd użyciem i wklejam tylko poglądowe.
Mam skórę wrażliwą to na pewno, od czasu do czasu występują na niej podrażnienia. Muszę też uważać jakich kosmetyków używam.
Maska ma kolor lekko różowy i pachnie kwiatowo (trochę różanie) konsystencja jest taka sama jak w regenerującej. Tzn. dobrze się nakłada, nie spływa.
Nie zauważyłam jednak żeby po zmyciu skóra była tak miękka i nawilżona jak w przypadku tej regenerującej. Dlatego zdecydowanie wolę regenrującą :) za zapach i działanie.

3 komentarze:

Lady In Purplee on 14 sierpnia 2011 10:44 pisze...

Użyłam tego mydła dopiero dwa razy, ale póki co jestem bardzo zadowolona ;) Zapach jest cudny i pozostaje na skórze a mydło bardzo dobrze myje i lekko peelinguje :)

bb on 15 sierpnia 2011 13:31 pisze...

muszę wypróbować te maski. słyszałam o nich dużo dobrego, a do tego są niedrogie :)

Anonimowy pisze...

witaj:)
mam kilka maseczek z ziajki, ale tej akurat nie. Jak zobacze ją w drogerii to na pewno sobie kupię na wypróbowanie. pozdrawiam:*

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos